fbpx

Wycieczka szkolna na Mierzeję Wiślaną

deco

Poszukiwacze “Morskiego Złota”

Zielona szkoła i pobyt nad pięknym polskim morzem na Mierzei Wiślanej. Świeże powietrze, kontakt z morzem i przyrodą, czysta rekreacja oraz poznawanie regionu to wszystko czego można sobie wymarzyć podczas kilkudniowej wycieczki szkolnej.

Skansen w Olsztynku

Pierwszego dnia naszej wycieczki szkolnej, w drodze nad morze zajechaliśmy do skansenu w Olsztynku. Ilość hektarów zaskoczyła młodzież szkolną, łącznie spędziliśmy tam ponad 3 godziny. Nie spieszyliśmy się jednak, zaglądaliśmy do każdego domku, rozmawialiśmy ze zwierzętami,  próbowaliśmy ziółek i jedliśmy pyszne ciasto drożdżowe. Jeśli nigdy jeszcze nie odwiedziłeś olsztyneckiego skansenu, to jak najszybciej musisz nadrobić zaległości.

Zamek w Malborku

Wycieczka szkolna na zamek w Malborku to świetny pomysł na spędzenie wolnego czasu, nawet jeśli nie jesteś wielkim miłośnikiem historii. Zamek Krzyżacki to naprawdę ogromna budowla, z wieloma komnatami, salami, ekspozycjami i zakamarkami, więc na jego zwiedzanie trzeba poświęcić około 3,5 godziny. Młodzież szkolna z ogromnym zainteresowaniem słuchała opowieści przewodnika, przenosząc się w czasy średniowiecza.

Rejs statkiem po Zalewie Wiślanym

Czas na chwilę odpoczynku dla naszej wycieczki szkolnej. Tym razem mogliśmy podziwiać Zalew podczas rejsu statkiem. Była to niesamowita atrakcja dla naszej młodzieży szkolnej.

Latarnia morska

Uczestnicy naszej wycieczki szkolnej mieli również możliwość wejść na latarnię morską w Krynicy Morskiej. Na górę krynickiej latarni prowadzi ponad 100 krętych schodków.  Młodzież szkolna z galerii na szczycie podziwiała fantastyczny widok na Mierzeję Wiślaną, Zatokę Gdańską, Zalew Wiślany i Frombork. Wzrokiem  także dostrzegli Trójmiasto i rosyjski obwód kaliningradzki. Całkowita wysokość obiektu wynosi 27 metrów. Natomiast światło ma zasięg 19 mil morskich, czyli około 35 kilometrów.

Szkoła przetrwania

Szkoła przetrwania to prawdziwa przygoda i ekstremalne wyzwania podczas całodniowej wyprawy do lasu. Niczym BearlGrylls młodzież szkolna nauczyła się dobrze kamuflować i bezbłędnie tropić zwierzęta. Potrafimy posługiwać się mapą i kompasem. Budowaliśmy szałasy i rozpalaliśmy ognisko, na którym gotowaliśmy pyszną zupę i piekliśmy kiełbaskę. Szkoła przetrwania to duża ilość pozytywnych wrażeń i zapewniony bliski kontakt z naturą.   Maj do idealny czas na wycieczki szkolne. Młodzież szkolna była zachwycona.

Najnowsze posty na blogu

Jednodniowa wycieczka szkolna do Kórnika i Rogalina - Manufaktura Przygody

Jednodniowa wycieczka szkolna do Kórnika i Rogalina

Wycieczka szkolna jednodniowa do Wielkopolskiego Parku Narodowego - Manufaktura Przygody

Wycieczka szkolna jednodniowa do Wielkopolskiego Parku Narodowego

Jednodniowa wycieczka szkolna do Sandomierza - Manufaktura Przygody

Jednodniowa wycieczka szkolna do Sandomierza

Sprawdź naszą ofertę

Wybierz region, z którego będzie wyjazd: